• 24-12-2009, 18:18:05
    İŞLEMDE! süper oldu yarın gelir büyük ihtimal.
  • 24-12-2009, 18:19:48
    Üyeliği durduruldu
    Bendede ödeme işlemde.
  • 24-12-2009, 18:20:41
    Bende ödeme işlemde yazıyor
  • 24-12-2009, 18:22:11
    Aynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Aralık  ayı kazançları 10  Ocak  tarihinde kesinleşecektir "
    Bende böyle bir yazı var ? Ödememde işlemde değil
    bu ay aldığınız paralar kasım ayı paraları aralık ayı değil aralık ayı kazanclarını ocağın 30 unda alacaksınız arkadaşlar hala bunları karıştırıyorsanız diycek sözüm yok bu arada başlığında kasım ayı ödemeleri olması gerekiyor cünkü suan alacağımız parayı kasım ayında kazandık.
  • 24-12-2009, 18:22:46
    2 ayın telafisini yaptı 24 ünde işleme aldı bu ay yılbaşında parasızız diye düşünüyorduk iyi oldu
  • 24-12-2009, 18:25:37
    Üyeliği durduruldu
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay aldığınız paralar kasım ayı paraları aralık ayı değil aralık ayı kazanclarını ocağın 30 unda alacaksınız arkadaşlar hala bunları karıştırıyorsanız diycek sözüm yok bu arada başlığında kasım ayı ödemeleri olması gerekiyor cünkü suan alacağımız parayı kasım ayında kazandık.
    Biliyorum, aralık ayı ile ilgili herhangi bir işlem yok onu demek istemiştim
  • 24-12-2009, 18:42:37
    anlaşıldı bizim ödeme bu gece işleme girmiycek
  • 24-12-2009, 19:13:11
    arkadaşlar ya 18 inde banlandım acaba yatarmı iyi dileklerinizi bekliyorum
  • 24-12-2009, 19:14:56
    Ödeme işlemde değilll