"Aralık ayı kazançları 10 Ocak tarihinde kesinleşecektir "
Bende böyle bir yazı var ? Ödememde işlemde değil
bu ay aldığınız paralar kasım ayı paraları aralık ayı değil aralık ayı kazanclarını ocağın 30 unda alacaksınız arkadaşlar hala bunları karıştırıyorsanız diycek sözüm yok bu arada başlığında kasım ayı ödemeleri olması gerekiyor cünkü suan alacağımız parayı kasım ayında kazandık.