• 30-06-2010, 11:07:58
    Yine düzeltemedim bunu düzenleyebilen var mı?
    Gerekli kodu şu araya bu şekilde yerleştirdim:

    <link media="screen" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/style.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
    <!--[if IE 7]>
    <link type="text/css" media="screen" rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/ie7.css" />
    <![endif]-->
    <?php wp_head(); ?>
    </head>

    Diğer indirmem gereken dosyayıda temanın içine not defterine kaydederek, dosya adını ie7.css diye kaydettim ve attım ama yine olmadı. Bakmak isterseniz şuan geçiçi olarak bıraktım: bu siteye bakabilirsiniz.
  • 30-06-2010, 11:22:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine düzeltemedim bunu düzenleyebilen var mı?
    Gerekli kodu şu araya bu şekilde yerleştirdim:

    <link media="screen" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/style.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
    <!--[if IE 7]>
    <link type="text/css" media="screen" rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/ie7.css" />
    <![endif]-->
    <?php wp_head(); ?>
    </head>

    Diğer indirmem gereken dosyayıda temanın içine not defterine kaydederek, dosya adını ie7.css diye kaydettim ve attım ama yine olmadı. Bakmak isterseniz şuan geçiçi olarak bıraktım: bu siteye bakabilirsiniz.
    http://www.otelsorumlusu.com/wp-cont...angsky/ie7.css

    Bulunamıyor. ie7.css dosyasını indirip tema klasörüne atmamışssınız ki.
  • 30-06-2010, 11:45:37
    Teşekkurler yaptım. Attığım not defterini doğru kayıdını yaparak atamamışım attığım dosya farlı formatta olduğu için olmamış. Tema içindeki bir dosyayı alarak farklı kaydet yaparak yolladım oldu.
  • 30-06-2010, 13:40:06
    Üyeliği durduruldu
    Linkleri footere eklememde bir sakınca varmı? çünkü sektörel bir sitede kullanıcam sitenin ciddiyetini etkiliyor. Olmaz diyorsan kullanmıyacam temayı
  • 30-06-2010, 14:37:48
    Üyeliği durduruldu
    Konu içerisinde etiketler çıkmıyor onu nasıl ayarlarız ?
  • 01-07-2010, 10:49:28
    Bu nasıl bir wordpress teması, gerçekten çok güzel olmuş tebrıkler, keşke widget uyumlu olsaymış.
  • 01-07-2010, 13:44:56
    Üyeliği durduruldu
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir wordpress teması, gerçekten çok güzel olmuş tebrıkler, keşke widget uyumlu olsaymış.
    bakarsanız sidebardaki tüm widgetlerin kendine özel iconları var widget desteği olsaydı güzel görünmezdi.
  • 01-07-2010, 14:33:34
    xCankaTx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakarsanız sidebardaki tüm widgetlerin kendine özel iconları var widget desteği olsaydı güzel görünmezdi.
    Orası öylede, birçok eklentide sadece widget özelliği bulunmakta, artık widgetlar kullanıldığından kodları verılmıyor yapılmıyor bile, görsellik iyi ama önemli olan işlevselliği.
  • 01-07-2010, 17:59:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tema çok hoş olmuş gerçekten fakat bir hata buldum sanırım
    Post'un tamamını okumamız için Devam butonuna bastığımızda Post'a gidiyor. Post'taykende aynı buton Geri butonu oluyor ve basınca anasayfaya dönüyor. Fakat Kategorilerden birisini açtığımızda Post'un ordaki Devam butonu Geri Butonu olarak görünüyor ve anasayfaya yönleniyor. Post'u açabilmek için Post'un ismine tıklamamız gerekiyor.