Yine düzeltemedim bunu düzenleyebilen var mı?
Gerekli kodu şu araya bu şekilde yerleştirdim:
<link media="screen" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/style.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
<!--[if IE 7]>
<link type="text/css" media="screen" rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/ie7.css" />
<![endif]-->
<?php wp_head(); ?>
</head>
Diğer indirmem gereken dosyayıda temanın içine not defterine kaydederek, dosya adını ie7.css diye kaydettim ve attım ama yine olmadı. Bakmak isterseniz şuan geçiçi olarak bıraktım: bu siteye bakabilirsiniz.
GangSky Portal Teması
278
●32.764
- 30-06-2010, 11:22:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://www.otelsorumlusu.com/wp-cont...angsky/ie7.cssAsam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulunamıyor. ie7.css dosyasını indirip tema klasörüne atmamışssınız ki. - 01-07-2010, 13:44:56Üyeliği durduruldubakarsanız sidebardaki tüm widgetlerin kendine özel iconları var widget desteği olsaydı güzel görünmezdi.Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2010, 14:33:34Orası öylede, birçok eklentide sadece widget özelliği bulunmakta, artık widgetlar kullanıldığından kodları verılmıyor yapılmıyor bile, görsellik iyi ama önemli olan işlevselliği.xCankaTx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2010, 17:59:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tema çok hoş olmuş gerçekten fakat bir hata buldum sanırım

Post'un tamamını okumamız için Devam butonuna bastığımızda Post'a gidiyor. Post'taykende aynı buton Geri butonu oluyor ve basınca anasayfaya dönüyor. Fakat Kategorilerden birisini açtığımızda Post'un ordaki Devam butonu Geri Butonu olarak görünüyor ve anasayfaya yönleniyor. Post'u açabilmek için Post'un ismine tıklamamız gerekiyor.
