Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nasıl bir wordpress teması, gerçekten çok güzel olmuş tebrıkler, keşke widget uyumlu olsaymış.
bakarsanız sidebardaki tüm widgetlerin kendine özel iconları var widget desteği olsaydı güzel görünmezdi.