• 17-06-2010, 12:40:17
    #37
    Mükemmel bir tema eliine sağlık.
  • 17-06-2010, 12:51:04
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Temada bileşen desteği varmı ??
  • 17-06-2010, 12:52:30
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ixsirnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temada bileşen desteği varmı ??
    hayır yok çünkü bakarsanız her bileşenin kendine özgü iconu var köşesinde. sidebar.php yada rightbar.php den ayarlama yapabilirsiniz (:


    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @xCankatx rahat bırak olm temayı kurcalayıp durma

    tamam abi ya xD ellemiyom temanı al senin olsun :P
  • 17-06-2010, 16:24:08
    #40
    Vaaay ellerine sağlık DLE yav bu bildiğin
  • 17-06-2010, 16:30:46
    #41
    süper tema teşekkürler
  • 17-06-2010, 17:02:07
    #42
    valla helal olsun. Tıpkısının aynısı
  • 17-06-2010, 20:30:29
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ellerine sağlık..
  • 17-06-2010, 20:40:17
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok güzel olmuş ellerine sağlıkk
  • 17-06-2010, 22:36:24
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş süpersin