ixsirnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temada bileşen desteği varmı ??
hayır yok çünkü bakarsanız her bileşenin kendine özgü iconu var köşesinde. sidebar.php yada rightbar.php den ayarlama yapabilirsiniz (:


Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@xCankatx rahat bırak olm temayı kurcalayıp durma

tamam abi ya xD ellemiyom temanı al senin olsun :P