Tema çok hoş olmuş gerçekten fakat bir hata buldum sanırım

Post'un tamamını okumamız için Devam butonuna bastığımızda Post'a gidiyor. Post'taykende aynı buton Geri butonu oluyor ve basınca anasayfaya dönüyor. Fakat Kategorilerden birisini açtığımızda Post'un ordaki Devam butonu Geri Butonu olarak görünüyor ve anasayfaya yönleniyor. Post'u açabilmek için Post'un ismine tıklamamız gerekiyor.