Yine düzeltemedim bunu düzenleyebilen var mı?
Gerekli kodu şu araya bu şekilde yerleştirdim:
<link media="screen" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/style.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
<!--[if IE 7]>
<link type="text/css" media="screen" rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/ie7.css" />
<![endif]-->
<?php wp_head(); ?>
</head>
Diğer indirmem gereken dosyayıda temanın içine not defterine kaydederek, dosya adını ie7.css diye kaydettim ve attım ama yine olmadı. Bakmak isterseniz şuan geçiçi olarak bıraktım:
bu siteye bakabilirsiniz.