Gangstamonu aşağıdaki resim ie den bir görünüm. Yukarıdaki kaymayı nasıl düzeltebiliriz. Bir çok arkadaş firefox kullanıyor ve firefox ta düzgün gözüküyor fakat ie de kayma gözüküyor. Sanırım kimse dikkat etmedi. Birde oluşturduğumuz anketi sağ bloğa nasıl entegre edebiliriz. Bunun için girmemiz gereken kod nedir. Teşekkür ederim şimdiden.