• 24-06-2010, 19:39:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.sedatatilla.com/

    AhDe_VeFaLi hem linklerimi silmişssin hem yardım istiyorsun bizde yardım ediyoruz pes yani!

    (linkleri kaldıranları görebiliyorum ve siteyi r10'da arattım senin çıktı!)
  • 24-06-2010, 20:34:03
    ShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağıdaki kodları sayfa.php diye kaydet. Tema dosyana at.

    <?php
    /*
    Template Name: Sayfa
    */
    ?>
    
    <div class="centerside">
     <div class="centersideinn">
      <div class="speedbar"><div>
     <div>
    <div>
    <?php if ( function_exists('yoast_breadcrumb') ) {
        yoast_breadcrumb('');
    } ?>
    </div></div></div></div>
    
    <!-- REKLAM -->
     <div class="cblock">
      <div class="bbr_head"><div></div></div>
       <div class="bbr_mid"><div class="bbr_mid">
        <div class="maincont" align="center"><img src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/images/_banner_.gif" alt="" /></div>
       </div>
      </div>
        <div class="bbr_foot"><div>
      </div>
     </div>
    </div>
    <!-- REKLAM -->
    
    <?php if (have_posts()) : ?>
    <?php while (have_posts()) : the_post(); ?>
    
    <span id='dle-info'></span>
    <div id='dle-content'>
     <div class="base">
      <div class="bheading"><div>
     <div>
    <div><div><div>
    
    <span><strong>Kategori:</strong> <?php $category = get_the_category(); if ($category) { echo '<a href="' . get_category_link( $category[0]->term_id ) . '" title="' . sprintf( __( "View all posts in %s" ), $category[0]->name ) . '" ' . '>' . $category[0]->name.'</a> ';
    } ?></span>
     <h1><a href="<?php the_permalink(); ?>"><?php the_title(); ?></a></h1>
    </div></div></div></div></div></div>
    
    <div class="bbr_mid"><div class="bbr_mid">
     <div class="maincont">        
      <div class="infostore">
       <div class="isicons">
        <span></span>
        <span></span>
      </div>
    
      <span class="arg"><img class="si_author" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/images/spacer.gif" alt="yazar" title="yazar" /><strong>Yazar:</strong> <?php the_author(); ?></span>
      <span class="arg"><img src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/images/spaceinfo.gif" alt="|" /></span>
      <span class="arg"><img class="si_date" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/images/spacer.gif" alt="tarih" title="tarih" /><strong>Tarih:</strong> <?php the_time('j F Y'); ?> / <?php the_time('G:i'); ?></span>
     <div class="clr"></div>
    </div>
    <div class="indents">
    <?php the_content(); ?>
    <div class="clr"></div>            
    </div></div></div></div>
        
    <div class="morelink"><div class="ml"><div class="ml">
     <div class="argrate"><?php if(function_exists('the_ratings')) { the_ratings(); } ?></div>
     
      <span class="arg"><img class="ml_com" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/images/spacer.gif" alt="yorum" title="yorum" /><strong>Yorumlar:</strong>  <?php comments_number('0','1','%'); ?></span>
      <span class="arg"><img class="ml_views" src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/images/spacer.gif" alt="okunma" title="okunma" style="margin-top:-4px;" /><strong>Okunma:</strong> <?php if(function_exists('the_views')) { the_views(); } ?></span>
    </div></div></div></div></div>
     <?php endwhile; ?><?php else : ?><?php endif; ?> 
     
    </div></div>
    <div class="clr"></div>
    </div>
    </div></div></div>
    peki hocam icine sohbet icin eschat appleti k*ymak istiyorum. nereleri silip düzenlemem gerekir acaba?
  • 24-06-2010, 21:01:47
    SohbetStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam icine sohbet icin eschat appleti k*ymak istiyorum. nereleri silip düzenlemem gerekir acaba?
    Aşağıdaki kodu sil, yerine applet kodlarını ekle.

    <?php the_content(); ?>
  • 25-06-2010, 01:01:32
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @red_dragon18 Kullandığın bir eklenti eklemiş onu hala çözemediysen siteyi PM at. Ayrıca eklentileri google da rahat bulabilirsin bundan sonra anasayfada temayla beraber vericem toplu.

    Teşekkürler hocam +rep eklentileri bekliyorum...
  • 25-06-2010, 01:11:42
    ByirsA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstadım şimdilik localhostte çalışıyorum tamamiyle bitirdikten sonra servera yukleme yapıcam o yuzden link veremycem

    Alıntı
    Gangstamonu
    üstad hala çözümü bulamadım ?
  • 25-06-2010, 04:04:51
    Öncelikle Selamlar Hocam Tema anlatim ve Yardimci Oldugunuz Sorulardaki Cevaplarla Temayi Bayagı Duzelttim Yanlız 1 Sorunum Kaldı SAdece Anasayfada daki gosterilen Konulari Paneldeki Okuma Ayarlarında 5 Konu Goster + Ve Yazının sadece özetini isaretledigim halde Anasayfada Yazdigim Yazilarin Tamami Gosteriliyor Buna Karsi Bir Cözüm sunabilirseniz Cok memnun olurum Simdiden Saolun Emeklerinize Saglik. Ornek Site
  • 25-06-2010, 11:51:47
    Çok güzel bir portal teması olmuş. Hatta mükemmel diyebilirim. Yalnız o kadar siteye baktım linklerinizi bir türlü göremedim . Emeğinizin dönüşümü 0. Bu tür temaları uygun fiyata satsanız daha iyi olur bence. (Alıcısı çıkar mutlaka)
  • 25-06-2010, 15:07:38
    çok güzel olmuş php fusion ı andırdı eline sağlık
  • 25-06-2010, 15:14:09
    Beyler tema çok güzel fakat ie 6 ve ie 7 de sorun var.. ie 6 ve 7 de Menüler Alt Tarafa dogru iniyor dolayısı ile 2 den sonraki menüler gözükmüyor acillen yardımlarınızı bekliyorum