http://www.sedatatilla.com/
AhDe_VeFaLi hem linklerimi silmişssin hem yardım istiyorsun bizde yardım ediyoruz pes yani!
(linkleri kaldıranları görebiliyorum ve siteyi r10'da arattım senin çıktı!)
GangSky Portal Teması
278
●32.764
- 24-06-2010, 19:39:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 24-06-2010, 20:34:03peki hocam icine sohbet icin eschat appleti k*ymak istiyorum. nereleri silip düzenlemem gerekir acaba?ShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 21:01:47Aşağıdaki kodu sil, yerine applet kodlarını ekle.SohbetStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<?php the_content(); ?>
- 25-06-2010, 01:01:32Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam +rep eklentileri bekliyorum... - 25-06-2010, 01:11:42ByirsA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleüstad hala çözümü bulamadım ?Alıntı
- 25-06-2010, 04:04:51Öncelikle Selamlar Hocam Tema anlatim ve Yardimci Oldugunuz Sorulardaki Cevaplarla Temayi Bayagı Duzelttim Yanlız 1 Sorunum Kaldı SAdece Anasayfada daki gosterilen Konulari Paneldeki Okuma Ayarlarında 5 Konu Goster + Ve Yazının sadece özetini isaretledigim halde Anasayfada Yazdigim Yazilarin Tamami Gosteriliyor Buna Karsi Bir Cözüm sunabilirseniz Cok memnun olurum Simdiden Saolun Emeklerinize Saglik. Ornek Site
- 25-06-2010, 15:14:09Beyler tema çok güzel fakat ie 6 ve ie 7 de sorun var.. ie 6 ve 7 de Menüler Alt Tarafa dogru iniyor dolayısı ile 2 den sonraki menüler gözükmüyor acillen yardımlarınızı bekliyorum
. Emeğinizin dönüşümü 0. Bu tür temaları uygun fiyata satsanız daha iyi olur bence. (Alıcısı çıkar mutlaka)