• 29-06-2010, 15:32:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Regedit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Tema çok hoşuma gitti yalnız yapılan yorumları okudum hepsini explorer 7 de felan sanırım bi kaç hataları var hatasız halini upload ederseniz bende kullanabilirim. bu arada yapanın eline emeğine sağlık gerçekten orjinal bir tema Allah razı olsun.
    İşte onu diyorum hata varsa ne hatası var düzeltiyim. Menüyü hallettim başka hata yoksa upload edicem.
  • 29-06-2010, 15:33:29
    csfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anketi sağ tarafa nasıl entegre edebiliriz, rica etsem bu konuda da yardımcı olabilirmisiniz?
    Anket zaten sağ tarafta Şu mesajda yardımcı olabilir anket ile ilgili. https://www.r10.net/1061309088-post99.html
  • 29-06-2010, 16:11:56
    Üyeliği durduruldu
    Ben konu içerisinde yazının üstüne ve altına otomatik reklamlarımın gelmesini istiyorum onu temadan yapabilirmiyiz. Bir eklenti var biliyorum istediğin yere reklam koyuyorsun ama ben otomatik konu açtıgımda reklamların çıkmasını istiyorum. Birde bu sol taraftaki çok okunanlar arşiv felan onları sağ tarafa almak istiyorum onuda bir anlatırsanız sevinirim.
  • 29-06-2010, 22:11:44
    Üyeliği durduruldu
    Regedit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konu içerisinde yazının üstüne ve altına otomatik reklamlarımın gelmesini istiyorum onu temadan yapabilirmiyiz. Bir eklenti var biliyorum istediğin yere reklam koyuyorsun ama ben otomatik konu açtıgımda reklamların çıkmasını istiyorum. Birde bu sol taraftaki çok okunanlar arşiv felan onları sağ tarafa almak istiyorum onuda bir anlatırsanız sevinirim.
    çok basit yapamadıysan PM at bana
  • 30-06-2010, 00:19:02
    Üyeliği durduruldu
    Ya temadanmı yoksa eklentidenmi bilmiyorum ama etiketlerimde problem var .html diye çıkmıyor etiket linkleri o aradaki nokta yok onu nasıl düzeltebiliriz
  • 30-06-2010, 08:46:42
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IE7 Sorunlarını birisi söyleyebilir mi? Menüyü yaptım başka?
    Hala sayfa kayması devam ediyor. İlk başta yazdığınız konu cevabındaki linki yenilemediniz mi?
  • 30-06-2010, 09:38:37
    Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala sayfa kayması devam ediyor. İlk başta yazdığınız konu cevabındaki linki yenilemediniz mi?
    O link yenilenmedi Demo da sorun var mı? Birde başka IE7 sorunu ?
  • 30-06-2010, 09:48:40
    Üyeliği durduruldu
    şimdiye kadar gördüğüm en iyi wp teması teşekkürler..
  • 30-06-2010, 10:37:53
    IE7 Menü sorununu çzömek iin aşağıdakileri yapın;

    Header.php'de bul:

    <link media="screen" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/style.css" type="text/css" rel="stylesheet" />
    Altına ekle:

    <!--[if IE 7]> 
    <link type="text/css" media="screen" rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_url'); ?>/ie7.css" />
    <![endif]-->

    Sonra bu dosyayı indirin tema klasörüne atın. Hepsi bu.

    IE7, IE8, Opera, Firefox, Chrome ile sorunsuz çalışması lazım. IE6 için ben bir şey yapamam onu isteyen düzeltsin İlk mesajdaki linki gün içinde düzelteceğim.