• 11-07-2010, 17:23:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elinize sağlık güzel olmuş. Yalnız ben kategori üzerine gelindiği zaman alt kategori açılır sanmıştım ama böylede güzel olmuş. Bu tema için herhangi bir eklenti var mıydı?
    Onu ben nasıl yapayım bu menülerde

    AhDe_VeFaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerine saglık Çok güzel olmuş bu arada linkler eklemiştir siteme.. selametle
    Sağolun.

    CEH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ellerine sağlık çok beğendim ve kullanmak istiyorum.
    fakat yazılarda açılan popup reklamları kaldırmak istiyorum. halledemedim yardımcı olursanız sevinirim.
    Popup reklam mı? Tema da reklam falan yok sizde virüs falan olabilir popup reklamyok hiç bir yerde.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bir isteğim olacak. Alt kategorileri bu şekilde yapabilirmisin?
    Nasıl yapılırki bu temada. Tüm kategoriler o şekilde açılır yaparım. Mesela bu sitede sağda kategori seçin gibi. http://artist06tv.com/
  • 11-07-2010, 17:28:00
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu ben nasıl yapayım bu menülerde




    Nasıl yapılırki bu temada. Tüm kategoriler o şekilde açılır yaparım. Mesela bu sitede sağda kategori seçin gibi. http://artist06tv.com/
    O verdiğim açılmış haliydi, Örnek pm atıyorum daha iyi fikir elde etmen için
  • 11-07-2010, 17:39:36
    Baktım ama aklımda fikir yok nasıl yapılır, bilen varsa söylesin.
  • 11-07-2010, 18:09:55
    Gangstamonu : Hocam Sitemize hoşgeldiniz.
    Tarih: 07-11-2010
    Saat: 15:0 su kısımın yanına reklam banneri ekleyecegim.
    Banner hazır fakat Ekledigimde sayfa düzeni bozuluyor reklam tam ortada olmuyor daha çok solda oluyor oraya nasıl düzgün şekilde tam ortasına reklam ekleye bilirim. Tam ölçüleri ne oranın
    şimdiden sagol selametle
  • 11-07-2010, 18:40:44
    Reklamın boyutu kaça kaç onu söyler misin? Birde konu 22 sayfa olmuş vay be
  • 11-07-2010, 23:40:53
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamın boyutu kaça kaç onu söyler misin? Birde konu 22 sayfa olmuş vay be
    455 e 145 Eeee hocam yaparsanız iyi tema piyasada bulunması zor olan tema olacagı budur Tabikide tutulur ( :
  • 12-07-2010, 00:37:19
    aradığım bir temaydı , ellerine sağlık .. teşekkür ederim
  • 12-07-2010, 12:18:02
    AhDe_VeFaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    455 e 145 Eeee hocam yaparsanız iyi tema piyasada bulunması zor olan tema olacagı budur Tabikide tutulur ( :
    Reklam boyutun büyük açıkçası.

    Temayı 1024px çözünürlüğü olan insanlar siteye girince bozuk görür. Çözünürlüğünü 1024 yapıp oraya bakarsan reklamın sığmayacağını görürsün. Bu tema çözünürlüğe göre genişlediği için sizi yanıltmasın

    Birde v2'de sağ taraftaki linkimin birini yanlış yazmışım rica etsem indiren arkadaşlar düzeltebilir mi? "dizin" kelimesinin linki www.sitedizin.com olacak..
  • 14-07-2010, 13:41:28
    Gangstamonu : Hocam win 7 deki bilgisayarımda hiç bir sorun yok ama win xp de benim siteye girince karekter hatası veriyor.. win 7 dede ie 7-8 ve mozila acık xp dede ie 7 8 ve mozilada acıyorum fakat gel görki hocam xp de karekter hattası veriyor.. rigbar a kod ekledim alexa widget vb tarzında.. şu forumdaki wordpress karekter hatası çözümü konusu var ona baktım söylenilenlerin aynısını yaptım fakat mallasef gine düzelmedi ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum..