@Asam "style.css" ve "ie7.css" dosyalarını aç.
Bul;
.indents {
padding: 0; margin: 0;
line-height: normal;
}
Değiştir:
.indents {
padding: 0; margin: 0;
line-height: normal;
font-size: 17px;
}
17'yi artırarak veya azaltarak font boyutunu ayarlayabilirsin.
GangSky Portal Teması
278
●32.764
- 10-10-2010, 12:16:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 10-10-2010, 15:38:53Sizinle ben farklı tema mı kullanıyoruz acaba? Tam olarak verdiğiniz kod kısmı yok ama; sıralanış olarak şu şekilde:Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.indents {
padding: 0; margin: 0;
line-height: normal;
}
/*links*/
a { color: #177ebb; text-decoration: none; outline: none; }
a:hover { text-decoration: underline; }
/*forms*/
input, textarea, select {
font-size: 5em;
font-family: Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif;
}
/*PAGE*/
body {
color: #414141;
background-color: #FFFFFF;
font-family: Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif;
font-size: 20px;
font-style: normal;
font-weight: normal;
line-height: 20px;
bulunuyor. Bu kısımlardan yaptım bir iki değişiklik ama herhangi bir değişme yok. - 10-10-2010, 17:57:56Tamam işte var orada indents'in içine font-size: 17px; eklersen yazıların büyük olacak.
Sonuç itibariyle şöyle olması lazım;
.indents {
padding: 0; margin: 0;
line-height: normal;
font-size: 17px;
} - 11-10-2010, 21:57:05hocam o 17 ekledim ve yazılar aşırı büyük oldu. 17 yi azaltıyorum ama hiç bir değişme olmuyor. sanki 17 ye göre ayarlanmış gibi. Büyütme ve küçültme bir işe yaramıyor.Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ınternet exlorer de sorun yok. Mozilla da büyük hatalar verip çok büyüme yapıyor. Siz hiç denediniz? - 20-10-2010, 04:00:44sonunda sitemde kullanmaya başladım,tekrar teşekkürler
fakat bi konuda yardımın gerekiyor hocam.sitedeki linkleri tıklanabilir yapmak için başka bi temanın functions.php dosyasını alıp bu temanın içine attım ( ne kadar saglıklı oldu bilmiyorum ama şuan çalışıyor
) fakat linklere tıkladıgımda aynı sayfada açılıyor,yeni bi sayfada açılmasını nasıl saglayabiliriz acaba?
- 22-10-2010, 23:49:51Öncelikle merhabalar. Temanızı www.bilgiarsivim.net üzerinde kullanmaya başladım ve sizede bildirmek istedim. Yan bölümde olan linklerinizi Footer bölümüne düzenliyerek aldım yan bölüm için değişik bir proje düşündüğümden ötürü. Eğer sorun olursa tekrar düzeltirim sorun değil.
Bu mükemmel tema için teşekkür ederim.
fakat bi konuda yardımın gerekiyor hocam.sitedeki linkleri tıklanabilir yapmak için başka bi temanın functions.php dosyasını alıp bu temanın içine attım ( ne kadar saglıklı oldu bilmiyorum ama şuan çalışıyor