• 10-10-2010, 12:16:34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Asam "style.css" ve "ie7.css" dosyalarını aç.

    Bul;
    .indents {
    padding: 0; margin: 0;
    line-height: normal;
    }


    Değiştir:
    .indents {
    padding: 0; margin: 0;
    line-height: normal;
    font-size: 17px;
    }


    17'yi artırarak veya azaltarak font boyutunu ayarlayabilirsin.
  • 10-10-2010, 15:38:53
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Asam "style.css" ve "ie7.css" dosyalarını aç.

    Bul;
    .indents {
    padding: 0; margin: 0;
    line-height: normal;
    }


    Değiştir:
    .indents {
    padding: 0; margin: 0;
    line-height: normal;
    font-size: 17px;
    }


    17'yi artırarak veya azaltarak font boyutunu ayarlayabilirsin.
    Sizinle ben farklı tema mı kullanıyoruz acaba? Tam olarak verdiğiniz kod kısmı yok ama; sıralanış olarak şu şekilde:
    .indents {
    padding: 0; margin: 0;
    line-height: normal;
    }

    /*links*/
    a { color: #177ebb; text-decoration: none; outline: none; }
    a:hover { text-decoration: underline; }

    /*forms*/
    input, textarea, select {
    font-size: 5em;
    font-family: Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif;
    }

    /*PAGE*/
    body {
    color: #414141;
    background-color: #FFFFFF;
    font-family: Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif;
    font-size: 20px;
    font-style: normal;
    font-weight: normal;
    line-height: 20px;
    bulunuyor. Bu kısımlardan yaptım bir iki değişiklik ama herhangi bir değişme yok.
  • 10-10-2010, 17:57:56
    Tamam işte var orada indents'in içine font-size: 17px; eklersen yazıların büyük olacak.

    Sonuç itibariyle şöyle olması lazım;

    .indents {
    padding: 0; margin: 0;
    line-height: normal;
    font-size: 17px;
    }
  • 10-10-2010, 23:40:23
    elinize sağlık hocam harika bi tema.
  • 11-10-2010, 21:57:05
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam işte var orada indents'in içine font-size: 17px; eklersen yazıların büyük olacak.

    Sonuç itibariyle şöyle olması lazım;

    .indents {
    padding: 0; margin: 0;
    line-height: normal;
    font-size: 17px;
    }
    hocam o 17 ekledim ve yazılar aşırı büyük oldu. 17 yi azaltıyorum ama hiç bir değişme olmuyor. sanki 17 ye göre ayarlanmış gibi. Büyütme ve küçültme bir işe yaramıyor.
    ınternet exlorer de sorun yok. Mozilla da büyük hatalar verip çok büyüme yapıyor. Siz hiç denediniz?
  • 20-10-2010, 04:00:44
    sonunda sitemde kullanmaya başladım,tekrar teşekkürler fakat bi konuda yardımın gerekiyor hocam.sitedeki linkleri tıklanabilir yapmak için başka bi temanın functions.php dosyasını alıp bu temanın içine attım ( ne kadar saglıklı oldu bilmiyorum ama şuan çalışıyor ) fakat linklere tıkladıgımda aynı sayfada açılıyor,yeni bi sayfada açılmasını nasıl saglayabiliriz acaba?
  • 22-10-2010, 23:49:51
    Öncelikle merhabalar. Temanızı www.bilgiarsivim.net üzerinde kullanmaya başladım ve sizede bildirmek istedim. Yan bölümde olan linklerinizi Footer bölümüne düzenliyerek aldım yan bölüm için değişik bir proje düşündüğümden ötürü. Eğer sorun olursa tekrar düzeltirim sorun değil.

    Bu mükemmel tema için teşekkür ederim.
  • 29-10-2010, 22:31:32
    Ellerinize sağlık gercekten güzel bir paylaşım olmuş..
  • 30-10-2010, 15:00:42
    tema çok güzel olmuş wordpress'e ne tema yapsan güzel oluyor yahu DLE teması hoş olmuş bunun benzeri birkaçtane daha vardı ama bu daha farklı olmuş teşekkürler..