• 02-09-2010, 11:48:30
    Allah razı olsun kardeşim
    Teşekkürler
  • 02-09-2010, 14:25:26
    php nuke ye daha cok benzemiş bence
  • 18-09-2010, 00:44:24
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık usta ++
  • 18-09-2010, 01:42:43
    Üyeliği durduruldu
    vay be... Çok güzel tasarım olmuş wp için...
  • 06-10-2010, 03:31:37
    tema için tekrardan teşekurler.
    hocam temanızı kullanıyordum bir ara ama yazı boyutları çok küçük görünüyor o yüzden bende kaldırdım temayı o yazı boyutlarını büyütme gibi bir durumumuz var mı?
  • 07-10-2010, 20:37:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi yazıların boyutlarını? Yazdığınız konulardaki yazılar mı?
  • 08-10-2010, 23:39:51
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi yazıların boyutlarını? Yazdığınız konulardaki yazılar mı?
    evet.
  • 10-10-2010, 12:11:09
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi yazıların boyutlarını? Yazdığınız konulardaki yazılar mı?
    ben bir kaç deneme yaptım ama olmadı. Stil dosyasının içindeki sayıları büyüttüm ama olmadı temayıda bozdum. Bilen bir arkdaşımız varsa paylaşabilir mi?
  • 10-10-2010, 12:11:30
    Bir saniye bekle bakayım.