• 10-07-2010, 18:17:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sorunun tema ile alakası yok. İngilizce WP kurmuşssunuz Türkçe harfleri bozuk gösteriyor. Karakter setini UTF8 seçerseniz sorun kalmaz. Ya da yeniden bir WP yükleyin UTF8 ile. Dediğim gibi tema ile ilgili değil.
  • 10-07-2010, 18:25:25
    Anladım. Zaten daha önce (1 hafta kadar) kurduğumda hiç hata almamıştım. Şaşırdım bende. K. bakmayın. Ellerinize sağlık.
  • 10-07-2010, 18:47:36
    Üyeliği durduruldu
    Versiyon 2 çıktımı ?
  • 10-07-2010, 20:28:19
    Version 2 kuruldu linkler kaldırılmadı xD başarıların devamını dileriz şöyle güzel Film sitesi teması falan
  • 10-07-2010, 20:49:18
    sanırım v2 de pek bi değişiklik yok saddece hatalar giderilmiş : ) Ben renklerde falan bir değişiklik olur diye ummuştum peki sadece eski kullandığımı i.e. kaymasını gidermek için yapmam gerekeni paylaşırmısın yada v2yi kullansam alt kategorilerin kategoriler bölümünde gözükmesini istemiyorum onun için ne yapmam gerekli hangisi daha kolay v1 i ie. göre editlemekmi v2 de alt kategorileri kategori bölümünden çıkarmakmı ? emeğine yüreğine sağlık çok teşekkürler Başka Bi temada BuLuşmak üzere
  • 10-07-2010, 21:27:48
    Üyeliği durduruldu
    Sidebar da olacak deyince V2 için birkaç gündür bekliyordum ama gördüm ki yine bileşen desteği yok neyse sağlık olsun artık....
  • 10-07-2010, 21:38:57
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sorunun tema ile alakası yok. İngilizce WP kurmuşssunuz Türkçe harfleri bozuk gösteriyor. Karakter setini UTF8 seçerseniz sorun kalmaz. Ya da yeniden bir WP yükleyin UTF8 ile. Dediğim gibi tema ile ilgili değil.
    tema çok güzel ama türkce sitem yok.ingilizce sitede kullanmak için ne yapmamız gerekiyor?
  • 10-07-2010, 21:57:09
    Regedit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Versiyon 2 çıktımı ?
    Evet, bir arka sayfada yazdığım düzenlemleri yaptım. Yeniledim linki.

    DunyaSheLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Version 2 kuruldu linkler kaldırılmadı xD başarıların devamını dileriz şöyle güzel Film sitesi teması falan
    Olması gerekende o : )

    aska_surgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım v2 de pek bi değişiklik yok saddece hatalar giderilmiş : ) Ben renklerde falan bir değişiklik olur diye ummuştum peki sadece eski kullandığımı i.e. kaymasını gidermek için yapmam gerekeni paylaşırmısın yada v2yi kullansam alt kategorilerin kategoriler bölümünde gözükmesini istemiyorum onun için ne yapmam gerekli hangisi daha kolay v1 i ie. göre editlemekmi v2 de alt kategorileri kategori bölümünden çıkarmakmı ? emeğine yüreğine sağlık çok teşekkürler Başka Bi temada BuLuşmak üzere
    Farketmez ikiside kolay. IE sorununu çözmenin yolunu belirtmiştim arka sayfalarda.

    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema çok güzel ama türkce sitem yok.ingilizce sitede kullanmak için ne yapmamız gerekiyor?
    Bir şey yapmak gerekmiyor ama kendiniz Türkçe yerleri İngilizce yapmalısınız. Arşiv, Anket gibi yazıları.
  • 10-07-2010, 22:05:42
    Güzel tema.