• 07-07-2010, 16:12:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynen öyle valla Linkleri silmeyerek zaten bana katkıda bulunmuşssun ama bu banner jesti için de ayrıca teşekkür ederim. Sidebara 20 link ekleyip benim linkleri silenler de insanlık görsün...

    v2 için istekler var mı alayım? Onda diğer temalar gibi single.php page.php falan olacak.
  • 07-07-2010, 17:29:50
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan linki kaldırıp gelip burdan yardım isiyorsunuz hem de benden yani insan biraz utanır... Ne diyim ki bilmiyorum valla...

    Önemli linkler diye sağ tarafa 20 tane link eklemişssin benim 2 link mi battı sana?
    Gangstamonu K Bakma Bilader Ben Onları Sayyac Diye Yazdın İçin Ve Linklerinin Footerde Oldunu Sandım İçin Değiştirdim Boyle Ulanlı Mulanlı Konuşacana Güzelce Dile Getiremezmiydin Bunu Bilmeyerek Sildim Yani Linklerini eklerim Tekrar ok Yardım Etmenede Gerek Yok tema İçin Tşk Ederim Bi Paylaşım Yapıyosunuz Sonrada Millete Aşşalıyıcı Şekilde Konuşuyosunuz Bilen Var Bilmeyen Var Biraz Dikkat Ederseniz İyi Olur!!!!!!
  • 07-07-2010, 17:39:26
    Kimseyi aşağladığım falan yok bak konu 18 sayfa olmuş sürekli insanlara yardımcı oluyorum. Temayı bir güzel editlemişssin, linklerin de footerda olduğunu sanıyormuşssun bende buna inandım. Neyse uzatmanın alemi yok. Kolay gelsin.
  • 07-07-2010, 17:58:37
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseyi aşağladığım falan yok bak konu 18 sayfa olmuş sürekli insanlara yardımcı oluyorum. Temayı bir güzel editlemişssin, linklerin de footerda olduğunu sanıyormuşssun bende buna inandım. Neyse uzatmanın alemi yok. Kolay gelsin.
    Eğer Linklerinin Orda Oldunu biliyo olsaydım Ellemezdim bile O Kadarda Şerefsizleşmedik Daha emeğe Saygı Gostermesini biliriz İcabında İnanıp İnanmamakta Sana Kalmış Bişey diyemem
  • 07-07-2010, 18:28:31
    Üyeliği durduruldu
    Temanın v2 sini bekliyorum sabırsızlıkla v1 var ama daha faaliyete sokmadım ne kadar sürer v2 çıkması beklim mi Gangstamonu ? Birde v2 çıktığı zaman güncelleme olayı nasıl olucak temayı silip sıfırdanmı editlicez :S
  • 07-07-2010, 18:41:28
    linkinizi ekledim fakat sordum sorundan dolayı görünmüyor
  • 07-07-2010, 22:26:47
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 güne temanın 2. versiyonu çıkacak dediklerinin hepsini kolayca yapabilirsin.
    Teşekkurler hocam. Sizin gibi webmasterları Allah başımızıdan eksik etmesin. Kolay gelsin.
  • 08-07-2010, 01:23:37
    evet emeğine yüreğine sağlık sırf 5 konu üzerinde sıkılmadan usanmadan bana yardım etti eyvallah v2 yi bekliyoruz: )
  • 08-07-2010, 15:42:20
    v2 de pek değişiklik yok. Tasarım kaymaları, single.php, css'deki fazla kodlar, geri butonu gibi hatalar düzeltilecek o kadar Bu gece veya yarın koyarım.