Aynen öyle valla Linkleri silmeyerek zaten bana katkıda bulunmuşssun ama bu banner jesti için de ayrıca teşekkür ederim. Sidebara 20 link ekleyip benim linkleri silenler de insanlık görsün...

v2 için istekler var mı alayım? Onda diğer temalar gibi single.php page.php falan olacak.