Kimseyi aşağladığım falan yok bak konu 18 sayfa olmuş sürekli insanlara yardımcı oluyorum. Temayı bir güzel editlemişssin, linklerin de footerda olduğunu sanıyormuşssun bende buna inandım. Neyse uzatmanın alemi yok. Kolay gelsin.
Eğer Linklerinin Orda Oldunu biliyo olsaydım Ellemezdim bile O Kadarda Şerefsizleşmedik Daha emeğe Saygı Gostermesini biliriz İcabında İnanıp İnanmamakta Sana Kalmış Bişey diyemem