Temanın v2 sini bekliyorum sabırsızlıkla v1 var ama daha faaliyete sokmadım ne kadar sürer v2 çıkması beklim mi Gangstamonu ? Birde v2 çıktığı zaman güncelleme olayı nasıl olucak temayı silip sıfırdanmı editlicez :S