sanırım v2 de pek bi değişiklik yok saddece hatalar giderilmiş : ) Ben renklerde falan bir değişiklik olur diye ummuştum peki sadece eski kullandığımı i.e. kaymasını gidermek için yapmam gerekeni paylaşırmısın yada v2yi kullansam alt kategorilerin kategoriler bölümünde gözükmesini istemiyorum onun için ne yapmam gerekli hangisi daha kolay v1 i ie. göre editlemekmi v2 de alt kategorileri kategori bölümünden çıkarmakmı ? emeğine yüreğine sağlık çok teşekkürler Başka Bi temada BuLuşmak üzere