Evet, bir arka sayfada yazdığım düzenlemleri yaptım. Yeniledim linki.
Version 2 kuruldu linkler kaldırılmadı xD başarıların devamını dileriz

şöyle güzel Film sitesi teması falan
Olması gerekende o : )
sanırım v2 de pek bi değişiklik yok saddece hatalar giderilmiş : ) Ben renklerde falan bir değişiklik olur diye ummuştum peki sadece eski kullandığımı i.e. kaymasını gidermek için yapmam gerekeni paylaşırmısın yada v2yi kullansam alt kategorilerin kategoriler bölümünde gözükmesini istemiyorum onun için ne yapmam gerekli hangisi daha kolay v1 i ie. göre editlemekmi v2 de alt kategorileri kategori bölümünden çıkarmakmı ? emeğine yüreğine sağlık çok teşekkürler Başka Bi temada BuLuşmak üzere
Farketmez ikiside kolay. IE sorununu çözmenin yolunu belirtmiştim arka sayfalarda.
tema çok güzel ama türkce sitem yok.ingilizce sitede kullanmak için ne yapmamız gerekiyor?
Bir şey yapmak gerekmiyor ama kendiniz Türkçe yerleri İngilizce yapmalısınız. Arşiv, Anket gibi yazıları.