Gangstamonu : Hocam win 7 deki bilgisayarımda hiç bir sorun yok ama win xp de benim siteye girince karekter hatası veriyor.. win 7 dede ie 7-8 ve mozila acık xp dede ie 7 8 ve mozilada acıyorum fakat gel görki hocam xp de karekter hattası veriyor.. rigbar a kod ekledim alexa widget vb tarzında.. şu forumdaki wordpress karekter hatası çözümü konusu var ona baktım söylenilenlerin aynısını yaptım fakat mallasef gine düzelmedi ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum..