maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler tema çok güzel fakat ie 6 ve ie 7 de sorun var.. ie 6 ve 7 de Menüler Alt Tarafa dogru iniyor dolayısı ile 2 den sonraki menüler gözükmüyor acillen yardımlarınızı bekliyorum
Bende kurdum ie de dediğin gibi ana sayfanın yanında bulunan hakkında iletişim vb sayfaları aşağı doğru kayboluyor. Bunu düzeltmenin bir yöntemi varmıdır.

Kurduğum site: cs