Arkadaşlar Tema çok hoşuma gitti yalnız yapılan yorumları okudum hepsini explorer 7 de felan sanırım bi kaç hataları var hatasız halini upload ederseniz bende kullanabilirim. bu arada yapanın eline emeğine sağlık gerçekten orjinal bir tema Allah razı olsun.