bakarsanız sidebardaki tüm widgetlerin kendine özel iconları var widget desteği olsaydı güzel görünmezdi.
Orası öylede, birçok eklentide sadece widget özelliği bulunmakta, artık widgetlar kullanıldığından kodları verılmıyor yapılmıyor bile, görsellik iyi ama önemli olan işlevselliği.