• 16-03-2007, 21:48:45
    #73
    sunucuoptimizasyon.com
    ne hemesen meraklısı bi toplum olduk yaw ekmek su sanki
  • 16-03-2007, 21:51:45
    #74
    Gmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herzaman Olduğu Gibi Msn Sunucularında Bakım/Onarım Yapılıyordur.
    sanki nie bakım/onarım yapıolarsa?? bırakın gayet herşey güsel çalışıodu.. alla alla hep o bill gates yüzünden oluo bnlra
  • 16-03-2007, 21:54:34
    #75
    sunucuoptimizasyon.com
    bu arada konya-gs 2-2 Gs me vermiştik kupon yatacak gibi off off
  • 16-03-2007, 21:56:28
    #76
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada konya-gs 2-2 Gs me vermiştik kupon yatacak gibi off off
    ya bu gsyede noluo ya??... walla artık maçlarada gidesim gelmio...
  • 16-03-2007, 22:01:39
    #77
    arkadaşlar hotmaile girilio.. ben girdim ama msn hala çalışmıo...???
  • 16-03-2007, 22:45:22
    #78
    Evet problem çözüldü yavaş yavaş herkes girio
  • 16-03-2007, 22:54:51
    #79
    efet düzeldi
  • 16-03-2007, 22:57:46
    #80
    Üyeliği durduruldu
    düzeLdiii D:d
  • 16-03-2007, 23:00:40
    #81
    ben girdim