Msn'e giremiyorum :( - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn'e giremiyorum :(
116
●
10.125
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn'e giremiyorum :(
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
16-03-2007, 21:48:45
#73
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
ne hemesen meraklısı bi toplum olduk yaw
ekmek su sanki
16-03-2007, 21:51:45
#74
70L64
Gmail adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herzaman Olduğu Gibi Msn Sunucularında Bakım/Onarım Yapılıyordur.
sanki nie bakım/onarım yapıolarsa?? bırakın gayet herşey güsel çalışıodu.. alla alla hep o bill gates yüzünden oluo bnlra
16-03-2007, 21:54:34
#75
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
bu arada konya-gs 2-2 Gs me vermiştik kupon yatacak gibi off off
16-03-2007, 21:56:28
#76
70L64
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu arada konya-gs 2-2 Gs me vermiştik kupon yatacak gibi off off
ya bu gsyede noluo ya??... walla artık maçlarada gidesim gelmio...
16-03-2007, 22:01:39
#77
70L64
arkadaşlar hotmaile girilio.. ben girdim ama msn hala çalışmıo...???
16-03-2007, 22:45:22
#78
MєtTo
Evet problem çözüldü yavaş yavaş herkes girio
16-03-2007, 22:54:51
#79
PritoryuS
efet düzeldi
16-03-2007, 22:57:46
#80
Erol
Üyeliği durduruldu
düzeLdiii D
:d
16-03-2007, 23:00:40
#81
karacoder
ben girdim
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler