• 16-03-2007, 18:54:54
    #1
    arkadaşlar msne bağlanamıyorum.. acaba msnde mi bi sorun war, yoksa benim bilgisayardamı, yoksa TELEKOMDAMI?? warmı aynı sorunu yaşayan, msne bağşanamayan??
  • 16-03-2007, 18:58:09
    #2
    eskişehir genelinde şu anda yok (her tarafta adamım var ) diğer yerleri bilmiyorum
  • 16-03-2007, 18:59:35
    #3
    peki istanbulda oturan ve msne bağlanabilen warmı?? istanbul anadolu yakası..
  • 16-03-2007, 19:00:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Antalya'dayım. Bağlanamıyorum yaklaşık 30 dkdır.
  • 16-03-2007, 19:00:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bir saate yakındır giremiyorum.
  • 16-03-2007, 19:02:36
    #6
    İstanbul Anadolu yakası 3.denememde oldu
  • 16-03-2007, 19:03:06
    #7
    arkadaşlar burda sorun yok fakat msn listemdeki kişilerin çoğu yok su an...
    Konyada haberler şimdilik bu kadar...gelişmeleri aktarırım
  • 16-03-2007, 19:05:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul Anadolu yakası 3.denememde oldu
    kaan şuanda bağlı mısın?
  • 16-03-2007, 19:06:23
    #9
    kırşehir elazığ trabzon konya istanbul

    msn 1 saattir yokmuş haberler geliyor



    gmail kullanın aynı şey mail okurken msj laşıyoz