Konu
Msn'e giremiyorum :(
16-03-2007, 19:03:06
#7
mg-web
arkadaşlar burda sorun yok fakat msn listemdeki kişilerin çoğu yok su an...
Konyada haberler şimdilik bu kadar...gelişmeleri aktarırım