• 12-04-2007, 21:48:25
    Üyeliği durduruldu
    Ben 1-1.5 saattir MSN'deyim. Hala da bağlıyım.
  • 12-04-2007, 22:03:11
    Üyeliği durduruldu
    Sabahtan beri bende sorun yok.
  • 12-04-2007, 22:04:28
    Misafir
    1 saattir sorun yok.
  • 12-04-2007, 23:30:58
    msn'deyim ben. sorun yok .
  • 12-04-2007, 23:32:19
    Misafir
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn'deyim ben. sorun yok .
    günaydın
  • 12-04-2007, 23:46:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet bende işimi hallettim bile
  • 13-04-2007, 14:58:35
    msn giremediğimiz zamanlarda hata kodu alıyoruz

    başlat. çalıştır şunu yazıyoruz regsvr32 softpub.dll yazıyoruz sorun kalkıyor dün akşam problem olduğunda bunu yaparak girdim msn
  • 13-04-2007, 19:18:59
    Arkadaşlar msn haricinde normal sayfalarda da sorun varmı sizde
    bir kaç gündür hattım bazen iyi bazen 56 k eski baglantılar gibi üstelik 2048 kb Adsl kullanıyorum

    şu an çok yavaş hattım
  • 13-04-2007, 21:21:20
    AbaKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar msn haricinde normal sayfalarda da sorun varmı sizde
    bir kaç gündür hattım bazen iyi bazen 56 k eski baglantılar gibi üstelik 2048 kb Adsl kullanıyorum

    şu an çok yavaş hattım
    Tipik Telekom ayıbı...