Konu
Msn'e giremiyorum :(
13-04-2007, 14:58:35
#115
Bronsid
msn giremediğimiz zamanlarda hata kodu alıyoruz
başlat. çalıştır şunu yazıyoruz regsvr32 softpub.dll yazıyoruz sorun kalkıyor dün akşam problem olduğunda bunu yaparak girdim msn