• 12-04-2007, 20:48:17
    #91
    bence hotmail de bir problem var. ama cok kotu bir durum
  • 12-04-2007, 20:49:08
    #92
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üstelik her hatada farklı bi kod veriyor bana
  • 12-04-2007, 20:51:51
    #93
    Misafir
    bende şuan msn e gıremıyorum ne windows ile ne normal ile
  • 12-04-2007, 20:52:30
    #94
    Sanırım msndeki sorun kalktı.. Ben girebildim büyük uğraşlardan sonra..
  • 12-04-2007, 20:53:40
    #95
    web messenger da cok yavaş hatta acılmıyor :S
  • 12-04-2007, 20:54:14
    #96
    iyide ben mail e bile giremiyorum nerde kaldı messenger a baglanmak
  • 12-04-2007, 20:55:31
    #97
    Eskişehirde maniakın dediği gibi yok
  • 12-04-2007, 20:56:26
    #98
    Evet bende uğraştım baya girmedi inş. düzelir en kısa zamanda msnde işlerim vardı.
    Gerçi gtalk kullanın rahat edin Allah tan önemli kişiler gtalkta
  • 12-04-2007, 20:57:38
    #99
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende açıldı şu an