Msn'e giremiyorum :(
116
●10.125
- 12-04-2007, 20:49:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.üstelik her hatada farklı bi kod veriyor bana
- 12-04-2007, 20:54:14iyide ben mail e bile giremiyorum nerde kaldı messenger a baglanmak
- 12-04-2007, 20:57:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende açıldı şu an
Ben girebildim büyük uğraşlardan sonra..