Msn'e giremiyorum :( - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn'e giremiyorum :(
116
●
10.125
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn'e giremiyorum :(
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Son
16-03-2007, 21:20:00
#55
merely
Üyeliği durduruldu
bendede yok valla çok sorun veriyo msn son zamanlarda
16-03-2007, 21:22:20
#56
_Kaos_
Erzurumda'da yok 2 saattir...
16-03-2007, 21:25:26
#57
gibigibiyim
Üyeliği durduruldu
okan(sis.com.tr)disinda kimse kalmadi benim msn de ,Allah Allah ne oldu yine,yurtdisinda olmama ragmen ben msn deyim ancak hotmail de acilmiyor bende.
16-03-2007, 21:28:50
#58
dmrL
Misafir
bursa giremiyom yaaa
16-03-2007, 21:29:19
#59
izmirli_
izmirde de yokk...giremiyorum bir türlü
16-03-2007, 21:31:32
#60
leet
Üyeliği durduruldu
Bill Gates ben senin..
16-03-2007, 21:36:47
#61
dmrL
Misafir
webmessenger.msn.com dan açabilen varmı :S
16-03-2007, 21:37:14
#62
eviL
ne açılmaz msnymiş yahu
16-03-2007, 21:38:29
#63
R@mses
Ben Hala Giremiyorum Ya ? Ne Kötü Bişeymiş
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler