• 16-03-2007, 21:20:00
    #55
    Üyeliği durduruldu
    bendede yok valla çok sorun veriyo msn son zamanlarda
  • 16-03-2007, 21:22:20
    #56
    Erzurumda'da yok 2 saattir...
  • 16-03-2007, 21:25:26
    #57
    Üyeliği durduruldu
    okan(sis.com.tr)disinda kimse kalmadi benim msn de ,Allah Allah ne oldu yine,yurtdisinda olmama ragmen ben msn deyim ancak hotmail de acilmiyor bende.
  • 16-03-2007, 21:28:50
    #58
    Misafir
    bursa giremiyom yaaa
  • 16-03-2007, 21:29:19
    #59
    izmirde de yokk...giremiyorum bir türlü
  • 16-03-2007, 21:31:32
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Bill Gates ben senin..
  • 16-03-2007, 21:36:47
    #61
    Misafir
    webmessenger.msn.com dan açabilen varmı :S
  • 16-03-2007, 21:37:14
    #62
    ne açılmaz msnymiş yahu
  • 16-03-2007, 21:38:29
    #63
    Ben Hala Giremiyorum Ya ? Ne Kötü Bişeymiş