• 16-03-2007, 20:27:38
    #37
    Misafir
    Ankaradan giremiyorum :@
  • 16-03-2007, 20:29:57
    #38
    Misafir
    paramızla rezıl oluyoruz
  • 16-03-2007, 20:34:59
    #39
    Misafir
    Şimdide hep Hizmet Geciçi Olarak Kullanılamıyor :S
  • 16-03-2007, 20:36:02
    #40
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kocaeli bağlanamıyorum 1 saate yakın süredir..

    İşi gücü bıraktım tekrar tekrar deniyorum
  • 16-03-2007, 20:37:29
    #41
    Misafir
    pıff bu msninde telekomunda :@
  • 16-03-2007, 20:37:58
    #42
    sizi gtalk a davet ediyorum
  • 16-03-2007, 20:39:00
    #43
    sunucuoptimizasyon.com
    konyadada girilmiyor
  • 16-03-2007, 20:56:07
    #44
    Üyeliği durduruldu
    erzincandayim. bende giremiyorum www.hotmail.com adresine girmiyor. galiba hotmail&msnTR'de sorun yasaniyor
  • 16-03-2007, 20:56:34
    #45
    Üyeliği durduruldu
    konyada yok ya ne olcak 7/24 msn destegin adı kaldı hay bu telekomun