Msn'e giremiyorum :( - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn'e giremiyorum :(
116
●
10.125
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn'e giremiyorum :(
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
16-03-2007, 19:06:59
#10
Black1
istanbul anadolu yakasındayım ve şuanda açık
16-03-2007, 19:07:09
#11
Ron
Bursa bağlı olan msn açık, bağlanmaya çalıştığım ek msn ler bağlanamıyor.
16-03-2007, 19:09:14
#12
T3chn0
Misafir
Manisa'dan bildiriyorum : şu anda bir sorun yok tamam
16-03-2007, 19:10:46
#13
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İzmir, msn yokkkk...
16-03-2007, 19:15:57
#14
mg-web
konya : Bağlantı gitti kapattım açılmıyor...Tamaaaaaam
16-03-2007, 19:17:20
#15
Erol
Üyeliği durduruldu
istanbuL anadoLu . Msn açıLmıor :@
16-03-2007, 19:17:56
#16
Dignified
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nevşehir msn açılmıyor
16-03-2007, 19:20:32
#17
Emr
Aynen bağlanılmıyor msne
16-03-2007, 19:20:39
#18
leet
Üyeliği durduruldu
Uzun uğraşlardan sonra şimdi girebildim.
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler