Msn'e giremiyorum :(
116
●10.125
- 16-03-2007, 21:01:19hotmail.com açıldı bende ama msn açmıyor hala oturum aç dediğimde beklemiyor bile direk hata veriyor
durum o kadar vahim yani
- 16-03-2007, 21:06:25aynen işimiz olmasa girer çatır çatır çalışır işimiz var çalışmıyor. istanbul avrupa yakası failed. çalışmıyor
- 16-03-2007, 21:19:40Üyeliği durdurulduBaşlıycam bu msne haaa
tam gerekli olduğu zamanda çalışmıyo...Meebo da da iş yok
isimiz olmasa girer normalde