• 16-03-2007, 20:58:02
    #46
    Hala Girilmiyo İstanbulda
  • 16-03-2007, 21:00:40
    #47
    Üyeliği durduruldu
    isimz varya ondan girmiyo isimiz olmasa girer normalde
  • 16-03-2007, 21:01:19
    #48
    sunucuoptimizasyon.com
    hotmail.com açıldı bende ama msn açmıyor hala oturum aç dediğimde beklemiyor bile direk hata veriyor durum o kadar vahim yani
  • 16-03-2007, 21:04:34
    #49
    diyarbakır'da aynı sorun var
  • 16-03-2007, 21:06:25
    #50
    aynen işimiz olmasa girer çatır çatır çalışır işimiz var çalışmıyor. istanbul avrupa yakası failed. çalışmıyor
  • 16-03-2007, 21:06:57
    #51
    Üyeliği durduruldu
    türk telekom ucmus yine.
  • 16-03-2007, 21:08:16
    #52
    Üyeliği durduruldu
    İzmittede yok :P
  • 16-03-2007, 21:14:46
    #53
    suanda bendede gitti
  • 16-03-2007, 21:19:40
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Başlıycam bu msne haaa tam gerekli olduğu zamanda çalışmıyo...Meebo da da iş yok