Msn'e giremiyorum :(
116
●10.125
- 17-03-2007, 01:01:17sadece turkiye de degil galiba dunya genelinde de bir sorun vardi,ingilterede de yaksalik 1 saat msn'ye giremdim,sonunda duzeldi.bu msn internetin yarisi gibi bir sey !!!
- 27-03-2007, 14:27:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aynı sorun tekrar mı başladı acaba ? bende yine girmiyor hiç bi msn.
- 12-04-2007, 20:38:00ama şimdi sorun var. bi kaçkişi daha giremiyormşu an. var dimii
ne olcak ya böle