• 16-03-2007, 23:07:29
    #82
    Hayırlı olsun düzeldi
  • 17-03-2007, 00:35:22
    #83
    cok sıkıldım msn yokken
  • 17-03-2007, 01:01:17
    #84
    sadece turkiye de degil galiba dunya genelinde de bir sorun vardi,ingilterede de yaksalik 1 saat msn'ye giremdim,sonunda duzeldi.bu msn internetin yarisi gibi bir sey !!!
  • 27-03-2007, 14:27:19
    #85
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynı sorun tekrar mı başladı acaba ? bende yine girmiyor hiç bi msn.
  • 27-03-2007, 18:20:13
    #86
    Üyeliği durduruldu
    hayır sorun yok
  • 12-04-2007, 20:38:00
    #87
    ama şimdi sorun var. bi kaçkişi daha giremiyormşu an. var dimii
  • 12-04-2007, 20:41:31
    #88
    Üyeliği durduruldu
    msn giremiyoruz hala ne olcak ya böle
  • 12-04-2007, 20:42:44
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Windows messengerle açılabiliyor, web messengerlede açılıyor.
  • 12-04-2007, 20:45:43
    #90
    yurt dışı çıkışlarında bi problem olaiblirmi ?
    sitlerimde açılmıyorda?