Konu
Msn'e giremiyorum :(
17-03-2007, 01:01:17
#84
web_master
sadece turkiye de degil galiba dunya genelinde de bir sorun vardi,ingilterede de yaksalik 1 saat msn'ye giremdim,sonunda duzeldi.bu msn internetin yarisi gibi bir sey !!!