Msn'e giremiyorum :( - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn'e giremiyorum :(
116
●
10.125
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn'e giremiyorum :(
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
16-03-2007, 19:36:46
#28
70L64
70L64 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
allahım bağlantıyı bu tarafa dooru yolla (istanbul-anadaolu yakası) =))
allahım dualarımı kabul etti.. artık girebiliorm.. mesaj,bilgi weren herkese teşekkürler
16-03-2007, 19:43:04
#29
karacoder
İstanbul Avrupa bende giremiyorum
16-03-2007, 19:43:57
#30
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Leet bi anlatsana msn e girebilmek nasıl bişi.
16-03-2007, 19:44:48
#31
karacoder
artık o da giremiyormuş
16-03-2007, 19:48:35
#32
xkurt10
10 dakka ınce acıldı
16-03-2007, 19:57:29
#33
Black1
istanbul anadolu
gittim
hay msn
16-03-2007, 20:11:16
#34
suvari1794
Üyeliği durduruldu
samsun
açıktı kapadım tekrar açamadım
not : açıkken yazdıklarım gitmiodu...
16-03-2007, 20:18:39
#35
MєtTo
İstanbul_Bakırköy : Açılmıyorr
16-03-2007, 20:24:00
#36
ReGuaL
Misafir
ben anladım...
msn genelı bı sorun var
bende mersınden gıremıyorum. sımdı kısısel msn'deyım ama cıkamıyorum korkumdan tekrar baglanamam dıye
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler