• 16-03-2007, 19:36:46
    #28
    70L64 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allahım bağlantıyı bu tarafa dooru yolla (istanbul-anadaolu yakası) =))
    allahım dualarımı kabul etti.. artık girebiliorm.. mesaj,bilgi weren herkese teşekkürler
  • 16-03-2007, 19:43:04
    #29
    İstanbul Avrupa bende giremiyorum
  • 16-03-2007, 19:43:57
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Leet bi anlatsana msn e girebilmek nasıl bişi.
  • 16-03-2007, 19:44:48
    #31
    artık o da giremiyormuş
  • 16-03-2007, 19:48:35
    #32
    10 dakka ınce acıldı
  • 16-03-2007, 19:57:29
    #33
    istanbul anadolu
    gittim
    hay msn
  • 16-03-2007, 20:11:16
    #34
    Üyeliği durduruldu
    samsun
    açıktı kapadım tekrar açamadım
    not : açıkken yazdıklarım gitmiodu...
  • 16-03-2007, 20:18:39
    #35
    İstanbul_Bakırköy : Açılmıyorr
  • 16-03-2007, 20:24:00
    #36
    Misafir
    ben anladım...

    msn genelı bı sorun var bende mersınden gıremıyorum. sımdı kısısel msn'deyım ama cıkamıyorum korkumdan tekrar baglanamam dıye