Konu
Msn'e giremiyorum :(
16-03-2007, 21:01:19
#48
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
hotmail.com açıldı bende ama msn açmıyor hala oturum aç dediğimde beklemiyor bile direk hata veriyor
durum o kadar vahim yani