Konu
Msn'e giremiyorum :(
16-03-2007, 20:36:02
#40
Pro[Ge]
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Kocaeli bağlanamıyorum 1 saate yakın süredir..
İşi gücü bıraktım tekrar tekrar deniyorum