Konu
Msn'e giremiyorum :(
12-04-2007, 20:56:26
#98
shape
Evet bende uğraştım baya girmedi inş. düzelir en kısa zamanda msnde işlerim vardı.
Gerçi gtalk kullanın rahat edin Allah tan önemli kişiler gtalkta