Konu
Msn'e giremiyorum :(
13-04-2007, 21:21:20
#117
GeniusTurkish
AbaKus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar msn haricinde normal sayfalarda da sorun varmı sizde
bir kaç gündür hattım bazen iyi bazen 56 k eski baglantılar gibi üstelik 2048 kb Adsl kullanıyorum
şu an çok yavaş hattım
Tipik Telekom ayıbı...