Konu
Msn'e giremiyorum :(
16-03-2007, 18:54:54
#1
70L64
arkadaşlar msne bağlanamıyorum.. acaba msnde mi bi sorun war, yoksa benim bilgisayardamı, yoksa TELEKOMDAMI?? warmı aynı sorunu yaşayan, msne bağşanamayan??