Konu
Msn'e giremiyorum :(
16-03-2007, 21:51:45
#74
70L64
Gmail adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herzaman Olduğu Gibi Msn Sunucularında Bakım/Onarım Yapılıyordur.
sanki nie bakım/onarım yapıolarsa?? bırakın gayet herşey güsel çalışıodu.. alla alla hep o bill gates yüzünden oluo bnlra