Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada konya-gs 2-2 Gs me vermiştik kupon yatacak gibi off off
ya bu gsyede noluo ya??... walla artık maçlarada gidesim gelmio...