Konu
Msn'e giremiyorum :(
16-03-2007, 21:56:28
#76
70L64
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu arada konya-gs 2-2 Gs me vermiştik kupon yatacak gibi off off
ya bu gsyede noluo ya??... walla artık maçlarada gidesim gelmio...