bende geçmek istemiyordum fakat msn açılmamaya başladı sürekli güncelleme çıkardı karşıma, mecbur yükledim bende
C:/program files/ Msn dosyasına girin oradaki msnmsgr logosuna sağ tıklayıp Özellikler yapın, Uyumluluk modunu Windows 2000 seçin o şekilde açılıyor, eğer açılmaz ise diğer seçenekleri deneyin.
Skype'da kişilere isim versek süperde isim veremiyoruz ben çoğu kişiyi
r10-nick olarak kaydettim gitti hepsi Onun haricinde sıkıntı yok.
Skype hesabı olanlara isim verebilirsiniz, kişi listesinden bir kişiye tıkladığınızda sağda konuşma kısmında en üstte kişinin adı yazıyor üstüne geldiğinizde yan tarafında düzenleme simgesi var. Oradan değiştirebilirsiniz.
Skype hesabı olanlara isim verebilirsiniz, kişi listesinden bir kişiye tıkladığınızda sağda konuşma kısmında en üstte kişinin adı yazıyor üstüne geldiğinizde yan tarafında düzenleme simgesi var. Oradan değiştirebilirsiniz.
Bende msn portable ile devam ediyordum kullanmaya ama arkadaş ekleme yada başkası tarafından eklenme olaylarında sorun yasiyordum umarım bunda böyle bir sorun yoktur
Bende msn portable ile devam ediyordum kullanmaya ama arkadaş ekleme yada başkası tarafından eklenme olaylarında sorun yasiyordum umarım bunda böyle bir sorun yoktur
Bana eklemede geliyor normal olarak da kullanıyorum daha hiç skype kullanmadım.