• 30-05-2013, 00:13:23
    #10
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hala MSN kullanıyorum skype hiç geçmedim, geçmeyide düşünmüyorum.
    nasıl geçmediniz acaba ?

    bende geçmek istemiyordum fakat msn açılmamaya başladı sürekli güncelleme çıkardı karşıma, mecbur yükledim bende
  • 30-05-2013, 00:18:30
    #11
    Skype'da kişilere isim versek süperde isim veremiyoruz ben çoğu kişiyi

    r10-nick olarak kaydettim gitti hepsi Onun haricinde sıkıntı yok.
  • 30-05-2013, 00:20:14
    #12
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl geçmediniz acaba ?

    bende geçmek istemiyordum fakat msn açılmamaya başladı sürekli güncelleme çıkardı karşıma, mecbur yükledim bende
    C:/program files/ Msn dosyasına girin oradaki msnmsgr logosuna sağ tıklayıp Özellikler yapın, Uyumluluk modunu Windows 2000 seçin o şekilde açılıyor, eğer açılmaz ise diğer seçenekleri deneyin.
  • 30-05-2013, 00:21:10
    #13
    mesajım bulunsun
  • 30-05-2013, 10:31:21
    #14
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype'da kişilere isim versek süperde isim veremiyoruz ben çoğu kişiyi

    r10-nick olarak kaydettim gitti hepsi Onun haricinde sıkıntı yok.
    Skype hesabı olanlara isim verebilirsiniz, kişi listesinden bir kişiye tıkladığınızda sağda konuşma kısmında en üstte kişinin adı yazıyor üstüne geldiğinizde yan tarafında düzenleme simgesi var. Oradan değiştirebilirsiniz.
  • 30-05-2013, 12:12:45
    #15
    moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype hesabı olanlara isim verebilirsiniz, kişi listesinden bir kişiye tıkladığınızda sağda konuşma kısmında en üstte kişinin adı yazıyor üstüne geldiğinizde yan tarafında düzenleme simgesi var. Oradan değiştirebilirsiniz.
    Onu zaten yaptım usta ama diğerleri kadı
  • 30-05-2013, 12:15:46
    #16
    mesajım bulunsun.
  • 24-06-2013, 04:02:44
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende msn portable ile devam ediyordum kullanmaya ama arkadaş ekleme yada başkası tarafından eklenme olaylarında sorun yasiyordum umarım bunda böyle bir sorun yoktur
  • 26-06-2013, 13:53:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    JaMeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende msn portable ile devam ediyordum kullanmaya ama arkadaş ekleme yada başkası tarafından eklenme olaylarında sorun yasiyordum umarım bunda böyle bir sorun yoktur
    Bana eklemede geliyor normal olarak da kullanıyorum daha hiç skype kullanmadım.