• 19-08-2013, 07:30:33
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Skype gibisi yok
  • 19-08-2013, 07:46:19
    #38
    Ben msn ve skype ayrı ayrı kullanıyorum
  • 19-08-2013, 07:53:13
    #39
    skype geçmeyen beni kaybeder
  • 20-08-2013, 16:17:29
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    msn kullansanız ne olacak artık herkes skypeye geciyor gecti çok az insan kalmıştır msn kullanan.eninde sonunda geçeceksiniz.
  • 20-08-2013, 16:19:17
    #41
    Skype gibisi var mı ya msn gerçekten berbat bi yazılımmış
  • 23-08-2013, 16:52:19
    #42
    MSN'e benzer bir program yazılsa Türkiye'de oldukça fazla kullanılır. Skype MSN varken iş yapmıyordu. MSN tekrar çıksa yine iş yapmaz. Skype kullanmaya alışamadım. Şimdi MSN ile idare etmeye çalışıyorum. MSN tamamen kapanınca sohbet programı kullanmayı düşünmüyorum. Benim gibi düşünen çok kişi vardır.
  • 26-08-2013, 22:47:20
    #43
    msn 2009 ve 2011 sürümlerini iki gün önce windows 7 'ye yükleyemedim. Heralde artık yüklenmiyorda tamamen mi kapandı?
  • 29-08-2013, 17:48:00
    #44
    Yeni bir şeylere alışmak zamanımızı alıyor, bende sizin gibi düşünüyordum fakat şuan Skype den oldukça memnunum.
  • 29-08-2013, 17:52:23
    #45
    zorla skype'a alıştık...