MSN Kullanmaya Devam Edin !
64
●9.009
- 23-08-2013, 16:52:19MSN'e benzer bir program yazılsa Türkiye'de oldukça fazla kullanılır. Skype MSN varken iş yapmıyordu. MSN tekrar çıksa yine iş yapmaz. Skype kullanmaya alışamadım. Şimdi MSN ile idare etmeye çalışıyorum. MSN tamamen kapanınca sohbet programı kullanmayı düşünmüyorum. Benim gibi düşünen çok kişi vardır.