Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
20-08-2013, 16:17:29
#40
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
msn kullansanız ne olacak artık herkes skypeye geciyor gecti çok az insan kalmıştır msn kullanan.eninde sonunda geçeceksiniz.