Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
26-08-2013, 22:47:20
#43
sinyalsiz
msn 2009 ve 2011 sürümlerini iki gün önce windows 7 'ye yükleyemedim. Heralde artık yüklenmiyorda tamamen mi kapandı?