Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
29-08-2013, 17:48:00
#44
Oxsigen
Yeni bir şeylere alışmak zamanımızı alıyor, bende sizin gibi düşünüyordum fakat şuan Skype den oldukça memnunum.